Sunday, September 27, 2009

ex girlfriend ex cident

2 jam yg lepas..aku terlibat dalam satu kemalangan yang hampir meragut jiwa..
nasib aku baik kerana tidak banyak kereta...
aku cume ingin belok kiri pada kelajuan 40km/j. tiba2 aku sadar2 aku ada kat bawah!
kenape jalan dari flyover taman perling ke bandaraya tu licin sangat???
kenape korang tak tar betul2?
skang ni aku jatuh,moto aku calar bilar,tangan aku luke2,sammy vellu nak sara aku ke??
celaka kau sammy vellu. ni sumer salah budak2 kau bikin jalan! tar tak rata.. pastu betul2 kat selekoh boleh berbucu2 pulak.. pakcik tua bawak honda bulat pon leh tergolek anjing kalau nasib tak baik!

3 comments:

Lionel Azry said...

mengikut konsep fizik yg gua blaja..lu kene turunkan berat badan lu :P

aleid said...

haishhh lenkali tgk tol2 jln tu mok..... seb baek xde terok sgt.....
aku wisau ok! berhati2 di jalan raye di hari raye!

chubbyharusdirejam said...

kite lumbe lari la beb,ade brani?