Wednesday, September 9, 2009

Air supply

Hari ini bermakna kalau..




dapat mandi mande di rumah..
jerang air..
basuh boxer..
cuci jamban..
masak-masak...
mandi hadas..
gosok gigi...
amek air semayang..
rendam jeans dengan soflan..
basuh kasut yg berbau masam..
basuh peti ais yg dah berkarat..
bersihkan umah..
mop lantai..
basuh baju..
minum air "jarang"
buat air teh..
nescafe 3 in 1..

ohhh indahnyer kalau dapat buat semua tu hari ni..
tapi hari ni......
aku tak pat wat semua tu..
sebab...bekalan air kat rumah telah terpotong..
kadar tertunggak adelah RM2030.53
aku terpakse pindah jugak!
celaka punye tenaga air berhad!
bagi la lepas raye baru amek meter air tu!!!!



8 comments:

Lionel Azry said...

lu mandikan gajah ape sampai rm2000?

aleid said...

giler banyak tunggakan ko! ape korang wat dalam bilik air lamer2 hah?!

BB ainaa said...

kau ny mokk , da kenapaa ? mandi kn badan kau jeaa sampai 2k ? AIYAKKK gilaa gilaa !

chubbyharusdirejam said...

Lionel Azry:
aku mandikan timi hari2..
timi tu cepat kotor..

aleid: aku mandi buih,sebelum mandi aku main buih..

BB ainaa: kau tgok la badan aku besar mane,sebab tu susah nak mandikan. nak aku mandikan kau skali dik?

aleid said...

banyak ko punye buih! itik ade skali x? itik tu yg mane jantannye yg mane betinanye? :P
sah sah ko x mandi kan arini....euwwww bucuk! bacin!

Akmal Hakim said...

pehal ah siak lu org tak bayar.. nie mesti ada yg main sabun banyak sangat nie

FaraBondage said...

ye ye je kau nak buat semua ni..

chubbyharusdirejam said...

akmal : bukan ke kau slalu datang punksa buat pesta buih. memangla air umah aku melambung!

farah : aku buat semua tu hari2 kot..
heeee..