Sunday, September 6, 2009

takde kene mengena. tak payah bace.


Bangun awal sial gua arini!
aku tgok jam ko 11am..ade 13 miscall..
and 3 msg..
msg pertama
"aku bosan,faez tak datang keje..bangun la .."
"aku nak g umah ____ jap,jap g nak g aku call"
"aku g umah ____la kejap, japgi aku balik aku msg"

aku tersadar kol 11am sedangkan msg tu dihantar pada 10.45am..
kenape aku tak tersadar ekkkk..!!
adehhh...

bangun..mandi...pakai baju...seluar...boxer..
takkan semuanya aku nak taip kat sini..?

aku tak tau nak kemane..perjalanan darah di otak kanan ku agak tidak stabil lagi..
aku pejam mate lame2..ahh..takleh tidoo balik!...
ape aku nak buat ni..
rangsangan otak aku takleh bagi aku ape2 refleksi yg meriangkan..
aku pakai kemeja dan jeans kesukaan..
berlari keluar carik scooter kesayangan

aku start enjin tenggiling tu..
otak aku masih lagi tak bagi rangsangan neutral..
shitt...

pergi ke cc berdekatan..on9..
tu je aku rase menenangkan..
buka website yahudi jahanam tu..
yahoodi masagger.
chat dengan rakan yg masih hidup.

sampai jam 1..tidak ada bayang wanita cantik yg gemok.
tidak keruan.takkan aku nak makan pati ikan haruan..
1.12pm..msg diterima..
aku tarik nafas lega..
tibe2..rangsangan otak aku aktif dan dapat berfikir banyak benda..
kenape camtu ye?

gila.

4 comments:

ohmiena said...

sbb kau angau!

sharamli said...

terbaca la plk

BB ainaa said...

entahh pape ,

chubbyharusdirejam said...

ohmiena: yaa aku angau..
sharamli: bace la..jgn komen ape2..
BB ainaa: entah,aku pon tak tau ape2...