Wednesday, August 31, 2011

Event Raya

1st raya : gua kerja pagi, masuk 7am sampai ke 3pm...sepanjang kerja takde aktiviti menarik, just makan ketupat pejadah bagai... itu adalah ketupat pertama yg gua makan utk tahun ni..
so , ada 3 pekerja, tiga2 blur sbb kena kerja dihari raya.
ape boleh buat. #nkwatcmnekn. balik kerja, gua masuk bilik.
gua rasa rimas, gua rasa nak marah. tapi takkan gua nak marah diri sendiri pulak kan. jadi gua mengambil keputusan utk tidak bilik gua sendiri, sbb bilik gua dah macam bengkel kereta.
fuck la bilik bengkel kereta. siap mengemas dan basuh baju bagai area pukul 7pm.jadi gua terus flat.bangun2 dah malam. so kaedahnya gua tak beraya lah.

2nd raya: layan prison break dari kol 10am sampai ke petang., masih takde arah tuju.rumah gua takde orang, semua org pegi beraya. tp gua tak tau nak pegi mana.
mak gua pun macam tak perasan je kehadiran gua dalam family.
maybe sebab tahun ni gua takde kereta maybe.
jadi kehadiran gua tak begitu effective masa ni. takde function.
jadi kaedahnye, hari raya ke dua pun gua masih kat rumah.,
gua tengok prison break sampai gua pening. pening tak tau kejadah ape jadi.
babi betul babi betul.

3rd raya : esok 3rd raya, jadi gua impikan benda2 yg menarik.come on la.. raya kot.. kasi la gua
rasa beraya tu camne woi!




No comments: