Wednesday, August 31, 2011

Clorok.


mesti kadang2 ada yg tanya gua pasal si pempuan gemok ni.
selalu kaitkan diri dia dengan gua dalam ape-ape hal.
kalau gua lepak ,kengkawan gua mesti tanya "mana mira?"
ramai jgk yg suruh gua terus terang pasal status gua dan dia ni..
gua nak jawap pon serba salah juga, sebab nk kata kawan, gua rapat sgt, nak kate gf tu mmg bukan lah. senang citer, shes my best friend, truly bestie. paham tak? tak tak,LU PAHAM TAK? gua ni tak pandai nak bincang2 soal2 relationship ni. maklmun la, nanti KLMJ pula.
ok la.. gua review sikit hari ni..

awal tahun ni..
gua slalu jgak lepak ngn satu kawan gua.
nona nur nasha. shes cute, and happy good lucky.
dia ni Gf kepada kawan gua alan.
so that day gua sambut bday si nasha dengan timi cacat skali.
so dia bawak skali pempuan gemok bodoh ni.
so secara tak langsung gua slalu contact utk lepak sama.
and lama2 alan and pempuan gemok ni stay satu rumah dengan gua.
so kiteorg hidup sama2 lah macam satu keluarga.
gua sebagai ayah yg mempunyai dua orang anak sindrom down.
and lama2 si alan balik kl, and gua stay dgn dia jela..
maybe lama2, kiteorg makin senang paham, and si gemok tu makin dengar cakap.
tak kuat melawan, tak banyak complain, tak kencing bersepah, dan tak hentak2 kaki,
so kiteorg closed sampai skrg.kirenye dia ni antara binatang kesayangan gua jugak lah..
so thats y la kalau lu nampak si gemok ni, maybe lu akan nampak gua.

so ini antara picture promo si gemok bodoh ni.
sesiapa lelaki yg masih single, shes available. tapi gua kena buat pemantauan khas dlu. kalau gua tak approve, maksudnye tak lah ye.keh keh keh.






No comments: