Wednesday, August 31, 2011

Cool Blog

Oat
zahirnya ceria, tapi dalam hati siapa yang tahu.
kecil-kecil cili padi, besar-besar cili boh.
puitis, gratis dan romantis.
haa, begitula kaedahnye.

Deep, deep, deep.
makan dalam.
Manja dan disayangi
juga puitis dan kadangkala menyayat hati.
tukar la nama 10kali, tapi gua tetap pilih Nina Gipsy!

Selumber, cakap lepas,
tapi makan dalam juga.
penggunaan kata2 spontan yg senang difahami.
mamat2 seni.

Emcee banyak gig2 besar.
peramah dan amat happy go lucky.
keyakinan tinggi, rendah diri.
kecil molek,comel gilebabi.
kekekekek.

Penghulu jalan badik ulu tiram.
ketua silat mak yong kangkung.
Kejam tapi penyayang.
Berunsur keganasan,tersemat keindahan.
bos gua ni! jangan main2.

KipasLipas : Harini gua dok membaca blog2 terhandal diatas, terisi jugak masa lapang gua. kadang2 gua ketawa tak ingat dunia,kadang2 gua pkir deep2 sambil hembus marlboro indon.

No comments: