Wednesday, August 31, 2011

Suzuki.

Gua penah quit scene dlu.
mmg haram gua tak penah cuit dia ni.
tapi baru2 ni, gua rasa gua rindu zaman2 dlu.
zaman2 gua slalu belai tubuh solid ni dlu.
even dia third party, bukan original.
tapi dia punya pukulan mmg lain macam sikit.
lantak la..kesayangan gua jgak ni sebenarnye..

















































ini jela yg gua dapat kumpul wat masa ni, yg lain2 gua dah tolak sebab bergolok bergadai beli
camera, lepas tu sendiri menyesal. maybe akan datang gua akan update stuff2 gua ni. tengok la kalau gua rasa gua dah bleh main balik, buat masa skarang ni gua pegang fret pon gigil lagi, jari2 baru nak start bersenam. tu yg bawah skali tu amp j.suzuki. nama dia memang jijik, tapi sound dia boleh tahan power. betul tak tipu. boleh test plug in kalau tak percaya, nampak je macam busut, tapi kaedahnye power juga. Made in japan beb!!

No comments: