Tuesday, August 30, 2011

riot!


Gua dapat shift malam sampai raya.
terfakthub juga sebenarnye..
hari2 tidur gua kelam kabut.
kadang2 gua tak tidur sampai dua hari.
mata dah lebam,
pipi berjerawat,
rambut kusut masai
dan berkumis.
itulah diri gua sekarang.
tengok cermin pun rasa nak pecahkan je cermin tu.,.

jadi, dibulan yg mulia ni gua nak ucapkan maaf kepada sesiapa yg berasa gua berdosa.
gua sedar mulut gua kadang2 mmg macam pantat juga.
kadang2 kelakuan gua annoying juga.
kadang2 gua kutuk2 sampai nangis juga.
selamat gua tak kutuk nas macam timmy kutuk nas.
bodo punya timmy.
nas tu dah berumur, lu patut hormat sikit tim.
kan dah sentap.
acane tu? acane tu?

disini gua nak kepilkan skali kad raya.,
watak dibawah adalah seekor binatang gemuk.
pagi2 dah memekak kat bilik gua.
celaka punya gemok.

apepun, selamat hari raya.
maaf zahir batin.
tak banyak sangat lah gua nak taip..
sebab waktu lapang gua utk harini cuma 2 jam je..
macam2 keje nak kena buat.
ok la. babai.




No comments: