Wednesday, August 31, 2011

timbang kilo


berat gua dah kampir 100kg.
ini ketegori apa ni sebenarnye ni?
gua dah makin bimbang.
gua dah mula tenung diri sendiri depan cermina.
bila gua tension, gua tumbuk cermin.
dah 18kali juga gua tukar cermin tingkap.
masalahnye, gua tak puas hati tengok cermin muka, gua tumbuk cermin tingkap.,
jangan main2 dengan gua. gua ni panas baran.

gua ada dengar satu slimming pil rm100 dapat 30pcs.
prolodix ke ape nama binatang tu.
makan sebulan gerenti boleh kurus.
tapi gua kena hindari diri gua dari roadblock.
ini kerana pil tu terdapat kandungan heroin.
kang tak pasal2 kena cop mat dadah.
tapi kalau ikut logik, mana ada mat dadah berat jejak 100kg??

KipasLipas : Gua harap, kenaikan berat badan gua ni takde kaitan dengan lemak babi yg sibuk jabatan agama kaji ni. melampau lah kalau dalam air kathira pon ada lemak babi!

No comments: