Sunday, April 22, 2012

BECOUSE, THIS IS THE ROUND WORLD

"Walau jauh mana perjalanan yang kita lalui akhirnya kita akan ditemukan atau dihentikan pada satu arah...kerana setiap perjalanan mesti ada perhentian. Sama ada terhenti ditengah jalan mahupun terhenti ke destinasi yang dirancang. Kanan atau kiri haluan yang diikuti...yang pasti ada sesuatu yang menanti...Dunia kita berbeza...walaupun berpijak dibumi yang sama hanya kerana haluan yang berbeza....Dunia kita TETAP berbeza." -xbelleiflex-


"DUNIA KITA BERBEZA, PERSAMAANNYA TERLALU SEDIKIT, KITA CUMA BERNAFAS UDARA YANG SAMA, BERPIJAK DITANAH YANG SAMA, YANG LAIN SEMUANYA BERBEZA. CARA KITA KENCING DAN BERAK PUN TIDAK SERUPA KAN?"
-KKSstaff-

"DUNIA KITA CUMA ADA BANYAK SIMPANG DAN JALAN. KAU PERGILAH BERENANG JAUH, AKU TERLALU BERAT UNTUK MENGAYUH. KAU PUNYA DUNIA BUKAN AKU TAK PERNAH LALU DAN TEMPUH. AKU JUGA BOLEH LAJUKAN DIRI AKU JIKA AKU MAHU. AKU ADA ENJIN TURBO!"-sesatsesaat-


"Gambar ini titik tolaknya. dimana dunia berubah sekelip mata selepas semua perkara dalam gambar ini terjadi. Disini aku jumpa kau. Disini aku cuma set masa dan waktu.Kita semakin kenal beberapa jam berkutnya. tapi sekarang tidak lagi. kan aku sudah cakap. DUNIA KITA BERBEZA dan tak boleh bersatu kerana dunia dan kita semakin MATANG dan BERUSIA"-XDIRISENDIRIX-

No comments: