Tuesday, April 17, 2012

RASIS

Lu rasa dah power guna kamera?
Lu rasa dah hebat sangat setakat close-up gambar bunga?
atau lu rasa dah megah gantung kamera kt leher kemudian jalan-jalan shoping complex?

Buang la ego tu.
mari sertai kami.
pelbagai pengetahuan berguna.
dan ianya PERCUMA.
toksah keluar duit.
siap dapat makan minum.
sticker, baju, makwe. tu pun kalau lu pandai usha.

mari ramai-ramai ke workbout NIKON
*UNTUK PENGGUNA NIKON SAHAJA. PENGGUNA PENTAX, YASHICA, VIOGLANDER, ROLLEIFLEX,KENON, TIDAK DISARANKAN BERTANYA. INI BUKAN RACIST! JANGAN SALAH FAHAM. MINTAK TAUKE LU BUAT MACAMNI JUGA. TERIMA KASIH.


InSight
Nikon Club Get Together 2 - Johor Bahru (28 APR 2012)

Event Date:28/04/2012
Event Time:9:00 AM - 12:00 PM
Venue:Taman Merdeka, Johor Bahru
Registration Date:19/01/2012 to 28/04/2012
Description:
Nikon Club Get-Together - Johor Bahru



 _____________________________________________________

Date: 

28 APR 2012 (SAT)

Time: 
9.00am - 12:00pm

Venue:

Taman Merdeka, Johor Bahru
Fee: 
FREE (Open to all Nikon users)
_____________________________________________________

 

Nikon users are cordially invited to this exclusive gathering of Nikon users. This is the perfect opportunity for local Nikon users to get to know each other and most importantly to know about Nikon Club Malaysia. This gathering is open to all. Bring your Nikon gears and bring your friends. Come and find out how Nikon Club Malaysia can help you better connect to photography!

Pengguna kamera Nikon adalah dijemput ke majlis pertemuan silaturahim pengguna-pengguna Nikon. Ini adalah peluang keemasan bagi pengguna Nikon di Brunei berkenalan di antara satu sama lain. Selain daripada itu, anda juga dapat mengetahui arah-tuju Nikon Club Malaysia. Majlis pertemuan ini adalah terbuka kepada semua. Bawa bersama kamera/ peralatan Nikon dan janganb lupa kawan-kawan anda sekali. 
_____________________________________________________

Activities:
  • NikonClub Malaysia Briefing
  • Freebies to giveaway!
  • Model photo shooting
  • NCM Photo Contest
  • Light refreshments for registered participants only. 
_____________________________________________________


Members will need to login to register.

If you're not a member yet, join us now!

_____________________________________________________



FOR  NIKON REGISTERED MEMBERS ONLY.
PLEASE READ THE CONTENTS OF THIS HAND OUT  & DISCLAIMER CLAUSE CAREFULLY.
A.Disclaimer: 
Nikon (Malaysia) Sdn Bhd , the Nikon Club Malaysia Committee, the organisers and agents of this event are NOT responsible  for any lost of properties or injuries or life to any participants/members participating in this event. By registratingand signing for the event, you have read the terms and conditions of the event posted on the Nikon Club Malaysia website and you are fully aware and responsible for your own property and your wellbeing during the event. And you shall indemnify the Organizers and the agents for all damages incurred, if any.
  
B. R & R of Models Shooting Contest
1. This event is organised by Nikon Club Malaysia and open to registered members of Nikon Club Malaysia. Registered members must sign in for the event  to  participate in the models shooting contest. By signing in, members participating in this event shall abide to the R & R of this event. The organisers and the Committee of Nikon Club Malaysia reserves the rights to make changes to the program or decisions on all matters relating to the event without giving prior notice.
2. Models are assigned to designated spots at a venue. Each model maybe accompanied by a crew member provided by the organisers. The theme for this models shooting contest is OPEN and no restrictions to any form of digital manipulations.
3. Specific breaks (rest) times are given to the models and members are advised to cooperate and follow to the time schedule as provided for this event. 
4. Members are free to move around the route/venue designated with models and models may change location after each break but limited to 3 or less turns only.
5. Members may contest for the prizes of the models shooting session by posting as many images as one wish to the I AM MODEL SHOOTING heading under the Nikon Club Malaysia Member Post Gallery. Please ensure each posted image is titled or labelled with an identification. Members are reminded that your user name is posted and your email can be contacted by the Club. A winner can only win one (1) prize.  Closing date is one (1) week from the date of this event for the final judging of images.
Prizes:
3 Best Pictures: Each to receive a Coolpix S100.


Coolpix S100

Seven (7) Consolation Prizes: Each is to receive a limited edition D7000 thumb drive and  a Nikon camera strap.

D7000 thumbdrive


6. Winners will be announced on the Nikon Club Malaysia website (www.nikonclub.com.my) within two (2) weeks after  the event.Decisions by the judges are final. 
7. Copyright and Reproduction: The participants must be the original photographers and own the copyright of the images posted. The copyright of the image(s) remains with the photographer.  The Organizers reserve the absolute rights to exhibit or reproduce any acceptable entries in whatever way deemed fit for exhibition and for any print based publicity and promotional purposes without prior notice, consent or payment of fee whatsoever to the contestants.

FOR  NIKON REGISTERED MEMBERS ONLY.
PLEASE READ THE CONTENTS OF THIS HAND OUT  & DISCLAIMER CLAUSE CAREFULLY.

Untuk ahli Nikon berdaftar sahaja.
Sila baca isi kandungan risalah ini dengan sepenuhnya.
A.Disclaimer: 
  
Nikon (Malaysia) Sdn Bhd, jawatankuasa Nikon Club Malaysia, pihak penganjur dan ejen - ejen untuk program ini tidak akan bertanggungjawab bagi sebarang kehilangan, kecedaraan yang dialami peserta ketika menyertai program ini. Dengan menyertai program ini, anda dengan ini telah membaca segala terma dan syarat seperti yang dipaparkan di website Nikon Club Malaysia dan anda juga adalah dengan ini bersedia untuk bertanggungjawab bagi sebarang harta mahupun baranga yang dibawa anda sebaik mungkin. Dan pihak penganjur tidak akan bertanggungjawab bagi sebarang kesulitan yang berlaku (Jika ada).

B. Terna dan syarat
1. Program ini dianjurkan oleh Nikon Club Malaysia dan terbuka kepada ahli berdaftar Nikon Club malaysia. Ahli berdaftar perlu mendaftarkan diri bagi program ini di website terlebih dahulu bagi melayakkan mereka menyertai program ini. Dengan menyertai program ini, anda dengan ini adalah bersetuju dengan semua terma dan syarat seperti yang telah ditetapkan. Pihak penganjur ada berhak untuk membuat sebarang perubahan tanpa sebarang notis dikeluarkan terlebih dahulu. 
2. Model akan diletakkan di lokasi - lokasi yang telah ditetapkan di kawasan sekitar program ini berjalan. Setiap model akan ditemani oleh krew dari pihak penganjur. Tema untuk program ini adalah terbukan dan tiada sebarang halangan manipulasi dikenankan. 
3. Model akan diberikan masa rehat ketika sesi penggambaran dijalankan dan para peserta diminta untuk bekerjasama dan mematuhi jadual yang telah ditetapkan bagi memastikan kelancaran program. 
4. Para peserta adalah bebas untuk bergerak di sekitar lokasi yang terdapatnya model dan model juga akan bertukar lokasi selepas sesi rehat tetapi hanya ditetapkan kepada 3 pusingan maksimum.

5. Para peserta akan bersaing untuk merebut hadiah bagi sesi penggambaran model tersebut dengan menghantarkan sebanyak gambar ke Nikon Club Website di bawah tajuk I AM MODEL SHOOTING. Adalah diingatkan, para peserta dikehendaki meletakkan username anda perlu memastikan bahawa anda dapat dihubungi bagi membolehkan proses penghantaran hadiah dilakukan. Setiap pemenang hanya akan memenangi 1 hadiah sahaja. Tarikh tutup penyertaan adalah 1 minggu selepas tarikh program dijalankan. 
6. Pemenang akan diumumkan di website Nikon Club Malaysia dalam masa 2 minggu dari tarikh program berlangsung dan keputusan panel hakim adalah muktaman. 

7. Hakcipta: Peserta perlulah menjadi pemilik gambar berkenaan dan mempunyai hakcipta bagi gambar yang dihantar. Hakcipta adalah kekal bersama jurugambar namun pihak penganjur adalah dengan ini berhak untuk menggunakan gambar - gambar ini bagi tujuan pameran atau promosi tanpa pemberian sebarang notis atau bayaran kepada para peserta. 

  
  
Terms and Conditions: No conditions attached. Just bring your Nikon camera and have fun!

Disclaimer:

By signing/participating in this event, you agree that Nikon Club Malaysia, Nikon (Malaysia) Sdn Bhd and Futuromic Photo AV Sdn Bhd,  Futuromic Photo AV (North Borneo) Sdn Bhd and agents/organisers of this event shall not be held responsible or liable for any loss or damage to property, accident, injury or death, whether direct or indirectly, caused by attending this event. And you shall abide to the rules, terms and conditions of this event as posted.


Dengan menandatangani/menyertai program ini, anda dengan ini adalah bersetuju bahawa pihak Nikon Club Malaysia, Nikon (Malaysia) Sdn Bhd, Futuromic Photo AV Sdn Bhd, Futuromic Photo AV (North Borneo) Sdn Bhd dan ejen/penanjur acara ini tidak akan bertanggungjawab terhadap keselamatan individu, kecederaan, kematian, kemalangan atau kehilangan harta benda yang berlaku, secara langsung atau tidak langsung, semasa acara ini dijalankan. Anda juga dikehendaki mematuhi peraturan-peraturan dan syarat-syarat yang dinyatakan.

  


No comments: