Thursday, April 12, 2012

Cromok Reunion Live

8 april 2012.

Memang mantap. inzal. cum. ejaculate dan macam - macam lagi kata pancutan yang lain.
meman climaksss!!!

Gua macam tak percaya gua tengah tengok cromok secara Live!!
selama ni gua tengok dieorg perform pon kt Youtube. itupun gamba kabur.
nak gamba lawa sikit, gua bukak Rock The World 5 punya youtube.
tapi kali ni gua tonton secara Live!!
meman puas..
puas beb tengok band yang lu dari kecil membesar dengan lagu dia.
memang agak ketinggalan sebab band ni wujud masa gua bayi lagi sebenarnya.
tapi gua tak pernah miss untuk follow dia start dari gua darjah 5.
gua rasa gua dah pernah cerita kenapa band ni gua sanjung dari dulu.
ada di entry gua yang sebelumnya.

First start, dieorang mainkan lagu ulek mayang.
berderau darah gua. memang berderau. soul dia lain macam
gua feel dia punya muzik.
gua feel dia punya lyric.
gua feel dia punya scaling.
gua feel gila babi.
mungkin kali pertama gua masuk konsert dia.
atau mungkin ini konsert terakhir untuk band tua ni.
sekurang-kurangnya seumur hidup gua, ini kali pertama gua dapat tonton dia secara live depan mata gua.
gua cukup puas. lain pegi dia kalau gua pegi konsert tragedy atau municipal waste sekalipun. lain. memang lain.

Big thnks to Karl,Sam & Miji.
harap satu hari nanti kita akan ketemu lagi. ewah.


awek nuclear strikes ni yang buat gua tak senang duduk. kemain berderau dan senak.

Follower cromok yang gua rasa dah keluar duit KWSP akaun 2.

kalau gua tahu boleh bawak kamera, gua dah bawak 400mm f2.8. puas hati gua!! celaka.

moment ni paling gua ingat sampai bila-bila. cromok live nyanyi lagi another you. pehhh..

orang tua ni scream macam nak tercabut anak tekak tapi still senyum. budak hardcore skrg scream muka nak nangis tu apehal pulak?

Crowd. memang super ramai. sama macam konsert paramore 

Upper tier. kat sini la gua duduk. konon-konon selesa. kejadahnya selesa kalau gaya gini.





Gua gerak dari jb pukul 7.30pm. Naik bas transnasional. duduk kerusi belakang sekali.
kadang-kadang rasa macam naik bas. kadang2 rasa macam naik helicopter.
sampai Kolumpo sekitar 11am. memang lincah betul drebar tu. maklom la orang muda. darah tengah naik. keje nak perah abis je. patut la sepanjang perjalanan gua rasa bontot gua tak jejak seat.
memang ini last gua naik transnasional.



2 comments:

ckindollah said...

and dis is OHSEMM!!

chubbyharusdirejam said...

ehh hai sikin dollah :P