Tuesday, April 17, 2012

Dialog

Seorang rakan bertanya pada gua.

"LU PUNYA BLOG DAH ADA BERAPA BANYAK FOLLOWER?"


gua jawap ringkas je.

" 48 JE, APEHAL?"


si celaka tu angkat kening je.

"LU TAK RASA KE LU DAH PATUT TUTUP ACCOUNT BLOGGER. KAH KAH KAH"

________________________________________________________________________

blog dia ada 180 follower..
gua tanya dia semula.

"TWITTER LU DAH ADA BERAPA BANYAK TWEET?"


dia jawap sekat-sekat sikit..

"1503"


gua tanya lagi, kali ni gua meninggi suara.


"TWITTER LU DAH BERAPA BANYAK FOLLOWER?"


dia tunduk kebawah, kelihatan matanya dah berkaca.

"ADA 32 JE"


gua angkat kening,

"JADI LU RASA PATUT TAK TUTUP AKAUN TWITTER?"

____________________________________________________________________________

kami bangun dah masing-masing pergi ikut haluan bertentangan.
dia bajek die retis.
gua tak kata gua bajek benda yang sama.

No comments: