Wednesday, September 29, 2010

Mudah!



Nokia E-63 Black Edition
RM388
Memang satu hari gua tak dapat lelapkan mata. jutaan sms gua terima.
ada yg dah booking,ade yang menangis guling2 bila gua tak nak jual.
ada yang terjun banggunan gara2 gua jual hp murah,ade segelintir menggunakan cara mistik,bomoh,dan tuju2 ke rumah gua..gua apa kisah,

ramai kedai handphone yg tutup sekitar ibukota dan pusat bandar,ada pulak owner kedai handphone yang mengacukan pisau di muke gua kerana harga hp gua yg sangat murah.
LU KENE PAHAM BRADER! tolak kedai brape sen je dapat.
gua cuma dah bosan dengan hp gua ni.. interframe same je..
sound sama..warna sama..
ade tak henpon yg leh tukar2 warna?? jadi gua nak jual. akhirnye ade satu brader polis beli hp gua dengan harga RM400..
time kasih abang pulis. abang pulis banyak duit.

gua mmg sangat berterima kasih dengan Mudah.my ,ini kerana gua dah banyak dapat jual macm2 stuff online melalui mudah. dah nama nye mudah. caranya pun mudah. anda cuma perlu masukkan shaja barang2 yg anda nak jual,kemudian letak ic. dulu2 masa mula2 bkk.ic tak payah letak,banyak plak kes orang menipu.. tu yg tak best tu!
banyak barang yg gua dah pernah publish kat mudah. Guitar saje dah lebih 6 bijik,baju t shirt, camera, lampu isyarat, hndphone,psp..dan macam2 lagi.. Thnks to mudah coz buat website yg MUdah dan berkesan!!