Wednesday, September 22, 2010

Polisteknik


Kes rogol.
kes liwat..
kes rompak merompak..
kes bunuh..
kes kecurian..
kes curi motosikal..
kes pecah rumah..
kes pendatang tanpa izin..
kes penderaan mental..
kes bunuh diri..
kes mengendap janda..
kes baling pelamin..
kes berak tak flush..
kes kekurangan nafsu syahwat..
kes tidak dapat mendapatkan zuriat..
kes pinjam ah long...
dan banyak lagi kes2 kejayah yang menular di negara kita..
tapi kenapa polis dan fru malaysia sibuk sangat nak jadikan gua kes sebab tai tee kat habib?
rais,manan tlg jawap persoalan ni.
jangan lu asik nak main pelacur kat thailand,skodeng orang beromen dalam kereta, banyak lagi yg lu kene pantau..
kepada Polis yang beriye nak mampos tadi,lu orang takde keje pon tai tee jugak,lu orang bosan2 pon lu orang minum arak. takde bezanye taraf lu dengan orang awam. takyah nak berlagak macam tan sri g mana2 nak orang sembah.

"Gua tai tee tak kacau orang.
gua tai tee dengan hati girang..
gua tak tee tak pernah kecundang..
gua tai tee tak lupe sembahyang..

KipasLipas : Eleh, lu minum kopi tadi pakai duit sape? macam la gua tak tau..
"duit kopi" mesti ade setiap hari,tak gitu??

1 comment:

Anonymous said...

Good!!