Thursday, March 8, 2012

MORRISON

cerita dia macam ni.
ada sorang lelaki tua, pegang tongkat..
sorang perempuan tua, papah lelaki tua yang bawa tongkat tadi.
duduk kedai makan.
table sebelah gua.

perempuan tu lapkan peluh lelaki tua.
" takde la jauh mana maknya, mydin ke kedai umi ni..."
"ahh bapaknya, memang tak jauh la.. kenapa..."
"takde la maknya, baru berapa tapak berjalan dah berpeluh..."
"sabar la bapaknya, dah tua dah kita.. biasa la tu.."
"eh, saya ingat umur saya baru 36..."
"apa lah awak ni!"
masing2 ketawa-ketawa kecik.. tangan si perempuan tua tu tak lepas pun gengaman kt tangan si lelaki tua..

aduhai sweet betul dia orang ni.

balik tu, gua terus buka lagu james morrison. bukan jim morisson, tapi james morrison.
pieces dont fit anymore.
takde kena mengena sebenarnya lagu tersebut dengan pakcik tu.
tp gua dengar lagu ni sampai gua teringat pakcik dan makcik tu.
jaga diri ya pakcik dan makcik .


No comments: