Thursday, March 1, 2012

gua bukan into sangat scene politik. serius. gua cuma bagi pandangan dari sudut "anak muda"

Anak muda rakyat malaysia sering menganggap politik ini semua sama.Tiada kejujuran dan keikhlasan untuk bantu rakyat. Persoalannya wajah dunia politik kita ini tidak pernah mengalami perubahan selama 54 tahun. Bagaimana ditafsirkan parti politik ini semuanya sama jika hanya satu parti sahaja yang memerintah negara pd masa kini. Beri peluang kpd parti lain utk membuktikan mrk juga layak memimpin negara ... Apa macam?
· · · · Wednesday at 21:09 via BlackBerry ·
  • 2 people like this.
    • Mohd Zaman Din Anak muda hanya menyokong parti dlm masa yg singkat....hanya melalui info2 di Internet yg bnyk memutar belitkan berita yg benar, lebih tepat iaitu fitnah.....kami yg veteran lebih mengetahui tentang selok belok perjalanan politik....kalau pembangkang tu betul, dah lama kami menyokong pembangkang x payah 54 thn BN memerintah....
      3 hours ago ·
    • Amirul Akmal Masalahnya parti pembangkang ini telah menjadi kuat dan kukuh pada masa kini ..bukan masa dulu Kalo pembangkang kuat 20 tahun dulu dah lama dah bn berkubur ? Ini zaman anak muda bukan untuk orang yang ketinggalan zaman .. Apa macam ?
      2 hours ago ·
    • Mohd Zaman Din
      Setiap berlaku gerakan atau demonstrasi pasti berlaku kekecohan atau rusuhan...oleh itu kerajaan mengambil tindakan wajar utk membendung segala aspek pergaduhan atau anti perkauman....sama juga ngan akbar, setiap kebebasan bersuara pasti dipantau kerana akan berlaku hasutan....jikalau pemerintah lain 'ditukar' perkara yg sama akan berlaku.....anda Anak2 muda seperti mahu kaya cepat.....menukar kerajaan, anda akan senang lenang...tidak mahu berusaha.....
    • Chubbyharus Direjam sampai bila kita nak terus sebagai negara berhiraki? yang bagusnya, anak muda zaman sekarang rajin mengkaji, dan mempunyai pelbagai unsur kajian. anak2 muda sekarang tidak lagi buta-buta di mind set kan oleh media. saya tak cakap party ini betul, party ini salah. bagi saya jika sesebuah organisasi atau party itu betul. tidak ada pihak ketiga,keempat dan kelima. maaf jika ucapan saya agak kasar untuk "warga tua" macam awak . anyway thnks for the same and lame info :)

1 comment:

Kc Kasedah said...

budak kampung gua si amirul akmal ni