Friday, March 23, 2012

SEJARAH PERADABAN MANUSIA DAH GOYAH.

Sejarah peradaban manusia dah semakin berubah.
dah semakin pelik.
dah semakin tak tentu arah.

gua memang cukup marah bila :

+Dulu sxc sekarang gila mekdi
+Dulu tak hisap rokok, sekarang dah macam tak boleh putus rokok
+Dulu sembahyang cukup, sekarang minum arak.
+Dulu setia, sekarang kaki perempuan
+Dulu cakap girlfriend , sekarang dah jadi Gurlfwens. kepala bana.
+Dulu skema becermin mata, sekarang dah pandai hidu gam,hidu tahi lembu, hidu abu mayat.

celaka. kenapa mesti sekarang nak berubah semua tu? sekarang. Maksud gua SEKARANG.
Tolong teliti sikit pembacaan tu.

Dulu,Zaman gua sekolah menengah. tanpa bimbingan keluarga. tanpa bimbingan teman wanita.
macam-macam kes gua buat kat sekolah.
minum arak, kantoi..
skodeng kat toilet wanita. kantoi..
hisap rokok. kantoi..
amboi lu lah pengawasnya.
yang kantoikan.
sekarang apa cerita brader?

jadi. kita tak tahu apa akan jadi akan datang.
tapi seriuslah, gua terus tak suka perubahan bodoh lu ni.
nak kata ada masalah keluarga, mak bapak lu sikit punya sweet couple.
tiap2 bulan masukkan duit. tak keje mak tak bising.
makwe kiri kanan.
tapi bangang.

eh entah la. gua mengumpat lu ni. harap2 lu terasa.

Sejarah peradaban manusia dah semakin goyah.
gua harap ada pihak yang perasan benda ni.
dan gua juga.

No comments: