Tuesday, September 3, 2013

Logo

Logo ni benda paling susah buat sebenarnya.
Sebab tu gua memang tak mahir betul nak membuat.
Bulan lepas, lepas daftar nama company ke website, 
gua buat logo baru. Dan secara kebetulan logo tu boleh sama pulak dengan logo trisno quartis.
Kongajo betul. Jadi gua padam logo tu. Kenapa jurugambar mesti beridea sama ke macamana?

Gua saja lakar logo baru.
Pegi lantak nak jadi apa.
Ni tester je. Mungkin akan ada logo logo lain yang gua akan buat lagi sampailah jadi logo yang stabil.

Logo ni untuk gambar-gambar Gigs atau concert. Sengaja aku pangkah gitu padahal aku bukan hardcore straight edge pun.

Logo ni khas untuk gambar Kahwin, Sanding, Couple atau apa sahaja benda yang berkain dengan soal hati dan perasaan. Nampak? Dia punya makna tu bukan main lagi.

Ni khas untuk sukan lasak atau X games. 


No comments: