Wednesday, August 14, 2013

Art

Timmy ni aku kenal sejak dari zaman distort punxsa.
Kalau nak cerita bab perangai, perangai aku pun sama cibai dengan perangai dia.
Sama-sama syaitan. cuma jenis dan jenama syaitan dia tu mungkin berbeza.

Memang aku selalu juga maki hamun timmy.
Timmy pun tak kurang maki hamun aku.

Ada kelompok yang memang anti, menyampah dan boikot dia.
Tapi aku boikot dalam bercakap. Dalam realiti aku masih berkawan.
Sebab bagi aku, selagi kau boleh jaga hati kawan-kawan kau, tak kira lah kau apa sekalipun, takde sebab untuk aku nak benci kau.

Kau ada buruk baik kau, aku pun ada buruk baik aku. Tak rasa selfish ke bila kau selalu tengok keburukan orang lain tanpa tengok apa buruk diri aku?
Ok serius sangat dah ni. Baik aku letak tanda seruan!

Kampeni clothing timmy pun nampaknya dah semakin merebak dan berkembang. 
Aku komplen design dia. Tapi orang lain suka. 
Mata kita mana sama. Art orang lain mana boleh kau nak argue itu ini?
Itu side aku, tapi side orang lain tengok cantik dan memikat.
Sedikit sebanyak ini sebenarnya satu titik tolak untuk dia berjaya.
Sokongan dari kawan-kawan tu penting juga, tak lupa komplen dari kawan-kawan.
Kita nak tengok enkau maju, bukan jatuh. Biar harini kau sakit hati, esok-esok kau dah senang kau boleh flashback balik apa yang kengkawan buat untuk kau.

Harapan aku satu je. Buat sehabis baik.
Kita ni makin lama makin berusia. Aku sendiri dah rasa umur aku ni dah ketahap abah yang mempunyai dua orang cahaya mata. Kau pun tau, jarang aku tolak bila kau mintak tolong kat aku.

Keep it up. Dont give up brah.


No comments: