Saturday, August 31, 2013

Shemale

Sekitar 2003 gitu, aku baru berpindah rumah mak aku kat kampung muafakat, bandar baru uda, belakang padi huma.
Bila orang tanya aku duduk mana masa tu, aku selalu cakap "aku duduk padi huma,belakang dia". Padi huma tu perumahan orang kaya. Sengaja aku pretand jadi anak orang kaya kejap padahal duduk kat belakang perumahan orang kaya tu je.

2003-2005 aku kerja kat reject shop plaza angsana. Dah mula hidup berdikari kat cycbercafe gigabyte. Zaman tu memang zaman kejatuhan la kirenye. Dekat 3 tahun juga aku menetap secara percuma kat cybercafe tu. zaman tu aku berkawan dengan rais, saodik, afiz abu dan syamil. Tu je kawan aku yang ada pada masa tu.

Harini syamil kahwin. Macam tak percaya pulak dah lebih kurang 9 tahun jugak aku berkawan dengan syamil ni. Aku lebih gemar panggil dia shemale. Berikutan dia merupakan lelaki tanpa misai dan jambang, jadi shemale adalah gelaran yang sesuai. Kah kah

Apa pun aku cuma nak ucapkan selamat pengantin baru kepada syamil. Semoga berbahagia dengan isteri bernama sarah. Aku harap syamil dapat menyebut nama isteri dengan betul. R syamil ni memang epik sikit kalau engko hayati betul- betul.

Lagi foto di : www.jasmineandsun.tumblr.com

No comments: