Tuesday, October 11, 2011

Cadle-cadle

"Self Potrait #13", Nikon D1x ,Nikkor 35mm f.18DX ,1/250, iso 400, custom black/white
p/s : Gambar tertera tidak ada kena mengena dengan entry dibawah.

Gua berdengus kencang.
gua naik berang.
gua hisap rokok laju-laju.
marah betul gua rasa ni.
nafsu marah gua lebih goyah dari nafsu syahwat.
ini tak boleh jadi..kalau terus macam ni..gua boleh isim.

gua paling kehadapan..gua tenung tajam2..
gua bukak mata besar2...
gua lucutkan tuala..
walaupun sejuk..gua tetap kentalkan diri lucut tuala depan cermin.
gua tampar diri gua laju2..
gua jiruskan air di kepala gua sendiri.
sedang berbasahan tu,gua sempat update tweet.

gua tak tau bila, kenapa, dan bagaimana benda ni terjadi.
gua ibarat menconteng arang dimuka gua sendiri!!
babi!
stratchmark gua ada satu lagi kat belah kiri perut.
celaka bila benda ni tumbuh ni!!!!
macamana gua nak mandi buka baju kat swimming pool?
macamana gua nak berhadapan dengan generasi gua kelak.

*
*
*
*
*
gua sarung balik tuala..
gua pakai baju ringkas2.
gua capai kunci kereta..
gua pergi watson.
gua sound kakak jurujual tu..

"kak, ada sensoil? ehh sory2...french oil"

akak tu tersipu2 blushing carikan gua ubat selulit tu..
mesti dia ingat gua nak mintak cuddle2 tu..
Benci.

5 comments:

Kc Kasedah said...

kalau betul lu ada selulit, apatah lagi gua. tapi gua syak, kadar selulit lu lagi banyak dr gua. okbai

chubbyharusdirejam said...

Selulit gua kalau peratikan betul2 macam ada hidden words lah. Gua rasa gua kena sihir.

tyha sarkawi said...

hahaha.lawaklah siak *.*

chubbyharusdirejam said...

kau tak lama g lepas beranak tu ade la tu selulit tu teha!

lara nur said...

rileks la chubby.

ada selulit baru sexy!