Monday, October 10, 2011

Gadis runsing, ampang.

perbalahan ni myspace. benda ni amat populer satu ketika dlu.
gua pernah maki orang juga di myspace.
gua pernah tampar orang semata2 kerana myspace.
gua pernah marah cybercafe, sebab tak bukak.
sebabnya. myspace!

tapi harini, ada pulak orang berbalah kat facebook.
mmg facebook tempat maki hamun itu ini.
facebook pon dah akan jadi macam myspace tu ha.
celaka betul.

dan skrg, gua harap twitter tak macam tu.
harapkan twitter, twitter makan padi.

5 comments:

Shazana Samaluddin said...

haha. lepas twitter ape pulak agaknya. ;p

chubbyharusdirejam said...

gua rasa nak sign up drbook. pastu nak wat rambut kulup macam dr romzey. ceh!

Kc Kasedah said...

diamlah gemok!

chubbyharusdirejam said...

ahh lu kesi gemuk!

Anonymous said...

gua ada jumpa fuckbook, naik join? special untuk yang kaki maki dan tahan kena maki.