Thursday, October 13, 2011

-_-


Berat hati sebenarnya..
tapi nak taknak kena jugak.
untuk mendapat sesuatu yang lebih penting.
jadi gua kena lepaskan juga..
haishhh..
goodbye Mr Black.
bergembiralah bersama tuan baru.
-_-

dan gua terpaksa tukarkan Mr black kepada adik bawah dia, Mr cool.
pegi jahanam la orang cakap ape. yg penting gua boleh BBM dan twitter.
okbai.


dan sejujurnya, gua bukan mat gian. kerja nak tolak barang je. ada sebabnya kenapa gua bergolok bergadai. gua bukan anak orang gomen, senang buat pinjaman. jadi antara satu kaedah untuk gua mendapatkan ape yang guia hajati adalah sell and buy. so terpaksala. lagipun gua bukan jenis budak2 gadjet yang selalu up to date. bagi gua asalkan ia menyenangkan kerja gua,angkat call, sms, telepon customer, itu sudah memadai. sebenarnya gua ada sebab kenapa gua buat tu semua. inilah sebabnya. sebab dua benda ni je. agak kering jugak wallet gua disebabkan dua benda ni. tapi gua rasa berpuashati sebab dua benda ni la yg gua nak dari dulu lagi. ianya bukan sekdar hobi, tapi gua rasa dia dah sebati dalam jiwa gua. ceewah!




KipasLipas: yg d700 ni sengaja kasi gamba kotak saja, sebab barang belum sampai ke tangan gua lagi. kalau barang tak sampai, wong gua tangankan nanti. tengok lah!



2 comments:

Anonymous said...

*gulp*
telan air liur!

BESTNYEEE! Dah keje, boleh laaa. Hoho.

chubbyharusdirejam said...

tak best juga sebenarnya. rambut pun dah jarang2. snifff...