Friday, September 2, 2011

Fara Bondage


Ingat lagi, raya 2 tahun lepas.
masa tu gua masih duduk punxsa,
banyak sebenarnye memori kat punxsa,
ramai gua kenal org masa gua duduk punxsa.
punxsa tu cuma sebuah aprtment/pangsapuri 4 tingkat yg biasa. dan "punxsa" ni letaknya kat top floor, kire tingkat 4 la tu.
takde benda yg menarik pun kat situ.
yg menariknya, kita duduk sebumbung ramai2,kawan2,geng2,teman rapat.
banyak sejarah punxsa ni woi!
sape je yg budak scene yg tak penah g punxsa,dia poser.kah kah kah.

*

masa kat punxsa ni, gua rasa gua sorg je yg pahaman lari sikit dari yg lain.
gua serumah dengan punk2 tua,punk ping pong,punk true, punk anti penuaan, dan pelbagai jenis punk. tapi dalam rumah tu gua sorg je yg layan as i lay dying dgn norma jean.
timi pon dlu layan jugak parkinson,pisschrist, foe dengan tragedy, cuma skrg ni je dah jadi budak hip hop.,
babi punya timmy.
gua join abysmal fornikate masa duduk punxsa, band slodge,downtune as hell dan konon2 ingin menyamai idola unggul Fall of Efrafa..cehh! tapi takdela pegi mana pon. band sekadar suka2 je.
so masa gua dengan abysmal fornikate, gua agak rapat dengan satu awek ni.
nama dia Farah. gua lebih senang dengan panggilan farah bondage.
dia cool, agak manis dan baik hati sebenarnya.

*

farah ni sebenarnye bagi gua dia memang betul2 into dalam scene,
dia kuat berusaha dan tak cepat melatah dalam ape juga masalah.
masa dia dalam band, dia sorg tak banyak cakap. dan ikut je ape flow band tersebut.
bagi aku komitmen dia adalah terbaik dalam band, dan gua takde masalah pape pon dengan dia.
cuma ada sedikit salah faham yg membuatkan gua dan dia agak kurang selesa.
masalah biasa, mungkin jugak maslaah peribadi yg tak patut gua ceritakan disini.
apepun benda2 tu dah berlalu dan gua happy dengan ape yg dia ada skrg.
dan mendirikan rumah tangga yg sempurna dan aman.dan gua kagum sebab dia dapat menghasilkan satu baby yg super comel nak mampos.

*

raya tahun ni gua ingat nak berkunjung kerumah dia, lagipun gua pun agak kenal rapat juga adik dia ,pun nama Fara juga. tapi gua cuma sorang je and gua ni memang pemalu sebenarnye kalau berseorangn, tapi bila berkumpulan, gua lah juara. keh keh keh. ape pun, gua nak ucapkan Selamat hari raya for Fara and Husband, and gua memang geram nak pikul si adam ni, nanti kau budak kecik gua jumpa siap lu. keh keh keh. Maaf atas ape yg berlaku sebelum ni , maybe cara gua salah claim lu itu ini, maybe jgak gua terlalu dikawal oleh anasir jahat yg sentiasa ada disebalah, at least, skrg gua tau gak mana yg betul mana yg salah. jadi gua harap kite dapat lepak sama lagi satu hari nanti, or lu belanje gua pizza hut atau ayam kentaki.
chears!




No comments: