Thursday, September 29, 2011

Urban Menthod Disorder

gua punya anak saudara sekarang semua sibuk bergaya.
masing2 nak ketengahkan gaya masing2.
masing2 nak memperagakan baju zara,guess,fendi dan pelbagai lagi jenama yang mgkin bagi mereka sangat hips dan urban.PEGI JAHANAM.
habis duit akak2 gua dikerjakan oleh anak2 sendiri.
gua macam nak pelempang je sorang2.

gua sangka,Trend Oakley Frogskin ni dah hampir senyap.
rupa-rupanya makin hebah. dan macam makanan ruji. dah macam makan nasik.
siap ada kombo, Oakley Frogskin+gshock+tali pinggang.sama kaler!
keluar tanpa cermin mata oakley adalah perkara yang memalukan bagi golongan anak muda zaman skrg.
even nak pegi pasar,rumah terbuka,pegi surau,pegi pasar malam,pusing2 taman bunga mahupun berkelah..pasti takkan lepaskan Oakley frogskin di gengaman.
kepala hotak dia.
tak tau la apesal,tapi gua mcm tiba2 takbleh blah tgok anak sedara gua yang bangga betul dengan Frogskin dia. apesal? boleh tukar kaler ke? boleh keluar lampu? boleh ubati penyakit?

ini trend 2011 brader! oakley frosking,gshock watch,dan tranparent belt. tak lupa,bag dslr sentiasa dibahu.dah tak lupa,touch up bedak kat muka supaya sentiasa tampil unggul dimata makwe sigs. -nama terpaksa dirahsiakan-



4 comments:

mior said...

mcm gampang ja gaya bdak uh!!

chubbyharusdirejam said...

kah kah kah.

Kc Kasedah said...

gua harap lu jangan pakai spek pesen cenggituh. kalau lu pakai, gua lempang lu cab!

chubbyharusdirejam said...

bongok ni. gua pakai spek takde jenama la siaa! HHAHA.