Sunday, September 11, 2011

Keranda terbang hantui penduduk flat jasa.


dah lama swimming pool kat tempat kediaman gua tak beroperasi.
gua tak tau sape bangang, management bangang atau penduduk yang bangang, atau sama-sama bangang. bangang ayam nampak dikaki, bangang manusia siapa yang tahu.

gua cuba usha2 swimming pool tadi, rupenye dh ada budak2 kecik mandi dah pon. gua pun ape lagi.terketar2 juga betis gua macam nak terjun dengan pakai jeans bagai. takpe, gua tukar boxer dulu tanpa seluar dalam.

sebenarnye dah lebih 3bulan swimming pool kat tmpt kediaman gua ni tak beropeasi, selama 3 bulan tu berat gua dah mula naik. seluar dah mula ketat, dagu dah mula berlapis.maybe sebab swimming pool jugak hal2 ini terjadi. jadi takleh salahkan gua jugak dalam hal ni, gua swim, gua kurus, kalau gua tak swim, mmg badak air la jawapnye.

sebenarnye berenang ni lebih menyihatkan, ini kerana kite push semua anggota badan kita untuk bergerak, tak sama macam jogging, jogging biasanya utk jaga stamina, lepas joggin bilas dengan berenang jugak. baru la badan tough macam gua skrg ni. ecececee.
macam biasa, lepas berenang penamatnye gua akan kencing dalam air. benda ni normal bagi gua, sebab masa gua berenang gua tak tau sape yg kencing dalam air masa gua berenang tu. bagi gua, swimming pool dan air kencing budak memang tak dpat dipisahkan, jadi utk balas dendam, gua akan kencing jugak sebelum keluar dari swimming pool. pegi jahanam kau sama budak-budak yg tadi tu..




No comments: